Stichting Katalysator

Wij helpen duurzame ondernemers in ontwikkelingslanden vooruit!

Wij gaan zelf duurzaam ondernemen!

Na het succes van de afgelopen jaren op de festivals hebben we nu wat minder tijd om zelf grote projecten op locatie uit te voeren. Daarom gaan we investeren in andere biogas bedrijven zoals Sytema Bio in Mexico en Simgas Kenia! Rechtstreeks geld lenen aan boeren die zelf biogas maken, daarop koken en tegelijk hun melk koelen!  Doneer op bankrekening NL03 RABO 0158 0438 47

Lokale ondernemers helpen in Mali door op kleine schaal te investeren in hun eigen ideeën!

Niet onze westerse blik projecteren op hoe het allemaal beter kan, maar een eerlijke kans geven aan bestaande lokale ondernemers met hun eigen ideeën! Dat is hoe Stichting Katalysator lokale economie wil stimuleren en gewoon aardige en goede mensen verder helpt... Door het verdiende geld op de festivals en gulle giften van sponsors maken we de dromen waar van een schoenenpoetser, een koffiebar eigenaar of een tuinder die een groene oase midden in Bamako wil maken. Lees hier over onze speciale lokale ondernemers.  Helpen en steunen kan door geld op bovenstaande rekening te storten!

Terugblik op ons eerste project, geniet van de video's:

E-mailen