Stichting Katalysator steunt B-Star initiatief!

Het B-Star Platform ondersteunt de ontwikkeling van ‘Resolve Based Business’. B-Star staat in direct contact met ondernemers en organisaties die hulp nodig hebben op het gebied van ‘water- en voedselzekerheid’ of daarin nieuwe kansen willen exploreren. B-Star ondersteunt het collaboratief ontwerp proces om joint ventures te vormen die op hun eigen manier voedsel- en waterzekerheid creëren. Deel uw ideeën voor voedsel- en waterzekerheid met B-Star en kom in contact met deze lokale ondernemers!

Pitch een idee en wij helpen je het in een context te plaatsen en lokale partijen aan te schrijven. Word deel van het team en help ons internationaal collaboratieve projecten te sturen. Ga voor meer informatie naar de B-Star website of vraag een van de leden van Stichting Katalysator voor meer informatie.

Check direct het Tempeh Project dat nu loopt!